Adele Pao: tutvustame end ühiselt

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Postimehe töötaja Adele Pao
Postimehe töötaja Adele Pao Foto: Peeter Langovits

Kuigi turundamist ja müügitööd võib ühest küljes pidada kurja juureks, mis paneb ostma kaupu, mida inimestel tegelikult tarvis pole, on see teisalt jälle eluliselt oluline, kui tahame haljamale oksale jõuda.

Eestis toodetud kaubad, toidukaubad sealjuures, on kvaliteetsed ja sisult üsna inimsõbralikud. Paraku, kelle rõõmuks, kelle kurvastuseks müüakse neid laias ilmas peamiselt soodsa hinna tõttu.

Kuna tooraine tuleb niikuinii hankida maailmaturu hindadega, ei jää muud üle kui tööjõu pealt kokku hoida. Selleks et oma kaubast teha kallima otsa toode, tuleb enne enese tutvustamiseks ja brändi loomiseks kulutada aega ja raha, mida väikestel ettevõtetel kipub nappima.

Sestap võiks kodust kaugel rohkem koostööd teha, muidu ei ole tulevikuski madalatest palkadest ja odava kauba müümisest pääsu. Lisaks sellele on ostjal enamasti huvi osta suur kogus kindla kvaliteediga kaupa, millega väiksed firmad võivad üksipäini jänni jääda. Oma jõud on välisturgudel ühendanud näiteks mööblitootjad, samuti teevad omavahel koostööd palkmajatootjad. Seda võiks rohkem olla.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles