Kaubamaja tahab kasvatada autode müüki

Kaire Uusen
, Postimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
KIA ideeauto.
KIA ideeauto. Foto: Margus Mihkels

Kaubamaja kontsern peab plaani autokaubanduses senise eduga jätkata ja otsida juba sel aastal uusi brände, mida müüma hakata.

Teisipäeval mulluseid majandustulemusi tutvustanud Kaubamaja kontsern tunnistas, et nende näitajad osutusid paremaks kui jaekaubanduses keskmiselt. Näiteks kui autoturg langes mullu umbes viiendiku, siis Kaubamaja kontsernis oli autokaubanduse langus vaid 10 protsenti.

«Ostjad eelistavad praegu aga säästlikke ja odavamaid autosid,» tutvustas Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp toimunud muutusi. «2009. aastal tahame aga jätkata ja otsida uusi brände, mida müüa.»

Kas uusi marke tuleb üks või rohkem, on Puusepa sõnul vara öelda.

«Teine on oluline. Kas ka kolmas ja neljas tulevad, seda ei oska öelda.»

Kaubamaja kontsern hakkas autokaubandusega tegelema, kui ostis 2006. aasta lõpus KIA Auto.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles