Talve soodusmüükide elavdamiseks korraldas EAS Itaalias turismiagentuuridele vaateakende kaunistamise konkursi.
Galerii: Itaalias toimunud eesti-teemaline vaateakende konkurss
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Konkursist «Üllata jõulutundega vaateaknas», võttis kokku osa 33 reisagentuuri. Rootsis toimus Eestit tutvustav kampaania «Kohvrid on juba pakitud, tuleb ainult teele asuda.»
EASi turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso sõnul on Eesti kui reisisihtkoha tutvustamisel välisriikidele prioriteetsemateks sihtturgudeks eelkõige lähinaabrid – Soome, Venemaa, Läti ja Leedu.
«Lisaks naaberriikidele toimuvad aktiivsed turundustegevused mitmes Euroopa suurriigis ning kõrged ootused on meil Aasia ja India suunas, kuid viimaste puhul on täna siiski tegu väga väikeste numbritega,» ütles Mutso.
Pikas perspektiivis on Mutso hinnangul heade transpordiühendustega loomulikult ka Eestil võimalik Aasiast lisa turiste loota.