EAS: Itaalia meedias on Eestist kirjutatud 3 miljoni euro eest

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jaani kirik
Jaani kirik Foto: Raigo Pajula

Selle aasta esimese 10 kuuga on Itaalia meedias ilmunud Eesti kohta kokku 110 artiklit 200 leheküljel, mida on hinnanguliselt näinud 60 miljonit lugejat. EASi turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso sõnul on taolise kajastuse hind 3 miljoni euro ringis.

EAS on sellesse investeerinud aga vaid mõned tuhanded eurod, mis kulus Eesti ja siinse kultuuripealinna tutvustamiseks Itaalia ajakirjanikele. Kuigi Itaalia ei ole Eestit külastavate turistide poolest just esikolmikus, oli kultuuripealinna tutvustamine ka kaugematel turgudel Mutso kinnitusel oluline.

Samamoodi on panustatud Eestit tutvustamisse teistel turgudel. «Üks töö, mille pärast turiste on sel aastal rohkem, on see, et kõik on ühiselt panustanud Eesti tutvustamisse. Ka EASi üks eesmärke on Eesti tutvustamine rahvusvahelises meedias,» nentis ta.

Jaanuarist oktoobrini ööbis Eesti majutusettevõtetes 1,56 miljonit välisturisti. Eesti tulu välisturismist turismiteenuste eksport oli 2011.a. jaanuarist septembrini 946,4 mln eurot. Võrreldes 2010. aasta sama perioodiga kasvas see 14 protsenti ehk 115 miljoni euro võrra.

Nii välisturistide arvu kui ka turismiteenuste ekspordi puhul on tegemist kõigi aegade rekordiga.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles