Meediareklaamituru kolmanda kvartali käive kasvas kaheksa protsenti

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kõige enam kasvas aastases võrdluses kolmanda kvartali reklaamimaht ajakirjades ja välimeedias.
Kõige enam kasvas aastases võrdluses kolmanda kvartali reklaamimaht ajakirjades ja välimeedias. Foto: Tairo Lutter / Virumaa Teataja

NS Emori monitooringu andmetel oli meediareklaamituru käive kolmandas kvartalis ligikaudu 15 miljonit eurot, mis on kaheksa protsenti enam kui aasta tagasi.

Meediareklaamituru üheksa kuu käive tervikuna oli ligikaudu 51,7 miljonit eurot ehk 11 protsenti enam kui mullu samal ajal.

Kõige enam kasvas aastases võrdluses kolmanda kvartali reklaamimaht ajakirjades ja välimeedias, vastavalt 32 ja 15 protsenti. Reklaam ajalehtedes tõusis seitse protsenti ja telereklaam püsis ligi aastatagusel tasemel.

Erinevate reklaamitüüpide reklaamikäive miljonites eurodes, osakaal kogukäibes ja aastane muutus olid kolmandas kvartalis järgmised:

 

käive

osakaal

aastane muutus

Ajalehed4,3029%  7,3%

Ajakirjad

1,00

7%

32,4%

Televisioon

3,91

26%

0,9%

Raadio

1,74

12%

7,2%

Välimeedia

1,65

11%

14,5%

Internet

2,39

16%

9,3%

Kokku15,00 100% 7,9% 

TNS Emori jälgib reklaamimonitooringu käigus 47 ajalehte, 54 ajakirja ja 13 telekanalit. Muid meediaid kirjeldavad andmed pärinevad meediaomanikelt. Kogu andmestik kogutakse hinnakirjade alusel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles