Ekspert: turismis on üha olulisem hinna ja kvaliteedi suhe

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Turistid Tallinna vanalinnas
Turistid Tallinna vanalinnas Foto: Peeter Langovits

Eesti turismiettevõtted peavad majanduslanguses toimetulekuks olema kohanemisvõimelised, sest turism on otseselt seotud sisemajanduse kogutoodanguga.

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse turismiarenduskeskuse direktor Tamo Mutso ütles ERR raadiouudistele, et 2009. aasta on kindlasti see aasta, kus oluline märksõna on hinna ja kvaliteedi suhe, vahendas ERR uudisteportaal.

Turismikasvu kahanemine on Mutso sõnul otseselt seotud sisemajanduse kogutoodanguga. «Kui majandus tõuseb 2 protsenti, siis turism kasvab 3 protsenti ja kui majandus langeb 1 protsent, siis turism langeb 2 protsenti,» selgitas ta.

Mutso sõnul on selge, et ettevõtjad peavad olukorra üle vaatama ning leidma uued nišid.

Alates möödunud aasta maist on turismisektoris toimunud järsk langus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles