Balbiino ja Premia vaidlevad uuringu üle

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Premia Foods AS juhatuse esimees Kuldar Leis
Premia Foods AS juhatuse esimees Kuldar Leis Foto: Liis Treimann

Balbiino kinnitusel kasvatas firma tänavu turuosa 2 protsenti võrra ning sai endale 24-protsenti jäätiseturust. Premia Foods kinnitab aga samale uuringule viidates, et midagi taolist jäätiseturul juhtunud ei ole.

Balbiino kinnitusel kasvatas ettevõte, viidates AC Nielseni uurigule, oma turuosa 2 protsenti, samal ajal kui turuliider Premia kaotas 3,9 protsenti turust.

«Eelkõige võlgneme turu kasvu eest tänu muidugi meie maitsvatele jäätistele, kuid ei saa salata, meie meeskond pingutas ka, et igaühe õigus parimale jäätisele oleks tagatud,» ütles AS Balbiino juhtataja Kaido Salurand.

Premia kinnitusel on nende rahaline turuosa jäänud aga aasta jooksul samaks ning on endiselt 42 protsenti ning seal ei ole tänavu konkurentidele midagi kaotatud.

Premia, viidate samale AC Nielseni uurigule, kinnitab, et Balbiino rahaline turuosa oli 3.kvartali lõpus 21,7 protsenti ja mahuline turuosa 23,3 protsenti, 24- protsendilist turuosa ei ole Balbiino Premia sõnul endale veel kindlustanud.

«Oleme sel aastal teinud tugevat tööd tootearendusega ning see on taganud meie turuosa ning liidripositsiooni,» kiitis Premia Foodsi juhatuse esimees Kuldar Leis.

Leisi sõnul tuleb turuosade puhul vaadelda just rahalist turuosa, kuna mahuliselt on näiteks private labelite turuosa märkimisväärne. See tähendab, et private labelid saavad küll suure mahulise läbimüügi, kuid rahaliselt on nende osa turul üsna väike, kuna tegemist on reeglina odavtoodetega.

«Üldjuhul on tavaks see, et ettevõtted kommenteerivad küll oma turuosasid, kuid jätavad teiste turuosaliste käekäigu ikka vastavatele ettevõtetele kommenteerida,» lisas Leis.

Balbiino jäi aga päeva lõpuks enesele kindlaks ning rõhutas, et aprillist augustini kestva arvestusliku suvise jäätisehooaja jooksul kasvas ettevõte rahaline turuosa Eesti 21,8 protsendini ja mahuline turuosa 24 protsendini.

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles