DSV Transpordi juht peab Rail Balticut ulmeprojektiks

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaubarong.
Kaubarong. Foto: Toomas Huik.

Transpordiettevõtte AS DSV Transport juhatuse esimees Jaan Lepp märkis, et tal on raske ette kujutada kaubamahte, mis võiksid tänases situatsioonis muuta Rail Balticu raudteetrassi arendamise tasuvaks.

DSV Transport on tema kinnitusel ekspediitorfirma, kelle eesmärgiks on leida kõige paremad moodused kaupade veoks ning valdava osa kaubast toimetab firma sihtkohtadesse autovedudega.

Samas ei usu Lepp, et Rail Baltic suudaks Baltimaades saavutada selliseid kaubamahte, mis trassi seisukohast end ära tasuks.

«Rail Baltic on jätnud mulle natuke ulmeprojekti mulje. Kui vaadata neid mahte, mida meie ettevõte täna liigutab, siis mina küll ei oskaks täna sinna (Rail Balticu raudteevedudesse – toim.) sellises koguses kaupa peale suunata, et see ära tasuks.»

Lepp lisas, et kui rääkida kaupade veost näiteks Läti ja Leedu suunal, siis raudteetranspordi puhul oleksid kaupade peale- ja mahalaadimised liiga kulukad, et see nii lühikeste vahemaade puhul end täna ära tasuks.

Lepp lisas, et ta ei taha küll tunduda Eesti arengu pidurdajana, kuid kui mõelda Rail Balticu investeeringu suurust, pole see tema hinnangul just kõige otstarbekam ettevõtmine.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles