Müügikoolitaja: lastele turundamist tuleks piirata

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Laps
Laps Foto: SCANPIX

Müügiproff.ee asutaja Ekke Lainsalu kinnitusel tuleks piirata seda, mida lastele turundada ja mida mitte. Paraku on see teema Eestis reglementeerimata

«Oleks see minu teha, siis ma piiraks üsna rangelt, mida lastele turundada ja mida mitte. Sama seisukohta jagavad enamus lapsevanemaid, kellega on sel teemal juttu tulnud,» rääkis ta.

«Lastele turundamine on kaval viis tarbijate suunamiseks - lapsed on välja kujunemata isiksused, kes ei suuda ostusid ratsionaalselt kaaluda ning lähtuvad ainult emotsioonidest,» nentis ta.

Lastele turundakse peaaegu sama palju kui täiskasvanutele. Lapsed on suurepärane sihtgrupp- juba homme on neil taskuraha, et ise kõike neid asju osta. Eesti turundajad peaksid tema sõnul lähtuma sellest, et kaup, mida mõne kangelase alla bränditakse, oleksid laste tervisele kasulikud.

«Kui nende lemmikkangelane on mingi toote peal, siis loomulikult ta tahab just seda asja. vanemal ei jää tihti muud üle kui see lihtsalt osta. Mõjutatakse laste tarbimisharjumusi, maksjad on loomulikult nende emad-isad,» lisas Lainsalu
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles