Elioni turuosa kaabel-tv turul kasvas 39,6 protsendini

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Raigo Pajula.

Elioni turuosa kaabeltelevisiooni turul oli konkurentsiameti andmetel kolmanda kvartali lõpus 39,6 protsenti, kasvades teise kvartali lõpuga võrreldes 1,4 protsenti.

Starmani turuosa oli 36,9 protsenti, vähenedes 0,7 protsenti ning STV turuosa oli nii teises kui ka kolmandas kvartalis 19,6 protsenti.

Mobiiltelefoniteenuse turul oli suurim turuosa kolmanda kvartali lõpus EMT-l, kelle näitaja oli 41,4 protsenti. Teise kvartali lõpus oli EMT turuosa 43,3 protsenti.

EMT-le järgnevad kolmanda kvartali lõpu seisuga konkurentsiameti andmetel Elisa ja Tele2, kelle turuosad on vastavalt 29,6 ja 29 protsenti. Teise kvartali lõpus oli Elisa turuosa 29,3 protsenti ning Tele2 turuosa 27,3 protsenti.

Mobiiltelefoniteenuse turu statistikat arvestab konkurentsiamet nii lepinguliste kui aktiivsete SIM-kaardi klientide põhjal.

Fikseeritud telefoni turust moodustas Elioni turuosa kolmanda kvartali lõpus 70 protsenti, Starmanil 15 ja STV-l viis protsenti. Teise kvartali lõpus olid vastavad näitajad 69,2, 14,6 ja viis protsenti.

Fikseeritud lairibateenuse tarbijatest 53,2 kasutas kolmanda kvartali lõpus Elioni teenuseid, teise kvartali lõpus oli see näitaja 52. Starmani ja STV turuosa oli kolmanda kvartali lõpus vastavalt 17 ja 12,8 protsenti ning teise kvartali lõpus vastavalt 17,1 ja 13,1 protsenti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles