Elisa võitis aastaga juurde 75 000 klienti

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elisa Eesti juht Sami Seppänen.
Elisa Eesti juht Sami Seppänen. Foto: Margus Ansu.

Mobiilsideoperaatori  Elisa kliendibaas kasvas selle aasta kolmanda kvartali jooksul 14 000 kliendi võrra, võrreldes eelmise aasta kolmanda kvartaliga on kliendibaas kasvanud koguni 75 000 kliendi võrra.

Elisa käive kasvas kolmandas kvartalis 27 miljoni euroni, mis on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 16,6 protsendi võrra suurem, teatas ettevõte.

«Elisa on seadnud strateegiliseks eesmärgiks kasvada turust kiiremini ning seda eesmärki oleme käesoleval aastal ka täitnud,» sõnas ettevõtte juhatuse esimees Sami Seppänen.

«Kogu käesoleva aasta jooksul on Elisa read täienenud kokku ligi poolesaja tuhande kliendi võrra. See näitaja kinnitab, et Elisa on Eesti turul väga konkurentsivõimeline teenusepakkuja.»

Head konkurentsivõimet ja inimeste tahet Elisat ka teistele soovitada, peegeldavad Seppäneni kinnitusel kõige paremini numbriliikuvuse tulemused. Tema sõnul toimub täna 98 protsenti kogu neto numbriliikuvusest Elisa suunas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles