Cherry pani ülesostetud konkurendi kinni

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fragment portaalist Cherry.ee.
Fragment portaalist Cherry.ee. Foto: Tarbija24

Päevapakkumisteportaal Cherry.ee pani kinni möödunud aasta oktoobris ostetud konkurendi Seller.ee

«Anname Sulle teada, et Seller.ee teekond senisel kujul on jõudnud lõpule. Pakkumised, mida seni nägid Selleris, leiad Cherry.ee'st,» seisab lehel kirjas.

Konkureeriva keskkonna ostu kommenteerides sõnas Cherry tegevjuht Priit Tomp möödunud aasta, et tegemist oli tugeva brändi ja hea keskkonnaga, ent senistel tegijatel polnud piisavalt ajaressurssi selle arendamisega tegeleda.

«Tehing oli meile kasulik, sest konkurendi ostmisega kasvatame veelgi oma turuosa ning teisest küljest on meil nüüd ostukeskkond, kuhu edaspidi suunata kitsamale nišile sobivaid pakkumisi. Cherryga oleme liikunud selles suunas, et inimesed saavad soetada tuntud brändide vautšereid,» sõnas Tomp siis.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles