Balbiino: täpselt sihitud kampaania purustab ootused

Adele Pao
Adele Pao
:

Kuigi Eesti turg on väike, tasub inimeste huvide ja soovide kuulamine ning nende vajaduste täitmine ennast Balbiino turunduse ja sisekommunikatsiooni juhi Enel Kolgi sõnul ka siin ära.

Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits kirjutab sellenädalases turunduskommentaaris klientide vajaduste mõistmisest. Naaritsa sõnutsi ei ole mõistlik jagada inimesi sihtrühmadesse pelgalt soo ja vanuse järgi, vaid tuleb hoopis vaadata inimeste erinevaid vajadusi, kuna just see tõi edu Apple'le.

«Naisterahvad, kes jälgivad rohkem, mida süüa, soovivad siiski vahel end premeerida kvaliteetse ja maitsva jäätisega,» selgitas Kolgi Fitness jäätise loomise tagamaid.

«Tegime endale väga täpselt selgeks tarbijaprofiili soovid ja harjumused ning suvine kampaania koostöös ABC Kingaga purustas meie ootused ja müügiprognoosid.» ütles ta.

Tema sõnul on väga oluline ka tarbijatega otse suhelda, selleks avaneb ettevõttel võimalus suvistel väliüritustel. Lisaks on Balbiinol Facebooki leht, mille kaudu mille kaudu kliendid saavad oma soove jagada.

Näiteks toodi sotsiaalvõrgustiku survel turule tagasi Lumemarja jäätis.

Kirjuta toimetajalePrindi
Artikli märksõnadjäätisturundus
Samal teemal
haigutav auk haigekassas
Sisuturundus
Saada meile vihje!
Nägid midagi huvitavat? Saada meile kiri, video või pilt siit!
25 aastat: Kuidas on läinud Eesti ettevõtjatel?
TERE PIIMATÖÖSTUSEL LASUB KURITEOKAHTLUS
Viimased uudised
VideoKõik
Lugemissoovitus
48h populaarsemad teemad
Top lood
Top kommentaarid
Uuringud
MajandusKõik
PostimeesKõik
TarbijaKõik
Liitu Postimehe uudiskirjaga ja ole kursis päeva olulisimate uudistega!
Vali omale meelepärased teemad:
Aitäh, et liitusid
Postimehe uudiskirjaga!
Juba homme jõuab esimene uudiskiri sinuni.
TAGASI POSTIMEHE LEHELE