Balbiino: täpselt sihitud kampaania purustab ootused

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
12. oktoober 2011 16:21
Jäätis | FOTO: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Kuigi Eesti turg on väike, tasub inimeste huvide ja soovide kuulamine ning nende vajaduste täitmine ennast Balbiino turunduse ja sisekommunikatsiooni juhi Enel Kolgi sõnul ka siin ära.

Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits kirjutab sellenädalases turunduskommentaaris klientide vajaduste mõistmisest. Naaritsa sõnutsi ei ole mõistlik jagada inimesi sihtrühmadesse pelgalt soo ja vanuse järgi, vaid tuleb hoopis vaadata inimeste erinevaid vajadusi, kuna just see tõi edu Apple'le.

«Naisterahvad, kes jälgivad rohkem, mida süüa, soovivad siiski vahel end premeerida kvaliteetse ja maitsva jäätisega,» selgitas Kolgi Fitness jäätise loomise tagamaid.

«Tegime endale väga täpselt selgeks tarbijaprofiili soovid ja harjumused ning suvine kampaania koostöös ABC Kingaga purustas meie ootused ja müügiprognoosid.» ütles ta.

Tema sõnul on väga oluline ka tarbijatega otse suhelda, selleks avaneb ettevõttel võimalus suvistel väliüritustel. Lisaks on Balbiinol Facebooki leht, mille kaudu mille kaudu kliendid saavad oma soove jagada.

Näiteks toodi sotsiaalvõrgustiku survel turule tagasi Lumemarja jäätis.

SAADA E-POSTIGA PRINDI ARTIKKEL