7 kummalist asja, mis meelitavad veebipoest rohkem ostma

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Osta» nupp
«Osta» nupp Foto: SCANPIX

Selleks, et meelitada inimesi rohkem ostma, on ohtralt erinevaid mõjutusviise. Allpool on ära toodud mõned kummalised pisiasjad, mis mõjutavad inimese ostuotsuseid veebipoes.

Suur «Osta» nupp

Suured, kummalise kujuga nupud torkavad silma ning kutsuvad tegutsema, vahendab GetElastic.com.

Suured algustähed

Mind Valley Laboratooriumi testid näitavad, et kui lingil Algavad Kõik Sõnad Suure Tähega, suurendab see tõenäosust, et inimesed selle ka klõpsavad, kuni 80 protsenti.

Allahindlus kuni 50 protsenti

Kui kliendile saadetud reklaamkirjas märkida, et allahindlus on 15-75 protsenti, eeldab enamik lugejaid, et peab leppima 15- protsendilise allahindlusega. Kui märkida aga, et allahindlus on kuni 50 protsenti, loodab lõviosa ka just nii suurt soodustust ja külastavad veebipoodi suurema tõenäosusega. Loomulikult on sellel ka omad halvad küljed.

Tasuta kohaletoomine

Whartoni ärikooli õppejõud kinnitavad, et inimesed tahavad, et veebipoest ostetud kaubad neile tasuta koju toimetataks ning eelistavad seda lisaallahindlusele. Seda isegi juhul, kui postikulu oleks väiksem pakutavast allahindlusest.

Millal me ükskord kohale jõuame?

Lõviosa tarbijaid on kiire interneti poolt nii ära hellitatud, et nad ei malda üle kahe sekundi lehekülje avanemist oodata ning võivad pika ootamise peale veebipoest lõplikult lahkuda.

Silmad

Inimesed, kes veebilehte külastavad, vaatavad tahes tahtmatult sinna, kuhu vaatavad modellid reklaamides. Sestap peaksid modellide pilgud veebilehel olema suunatud kauba või näiteks «Osta» nupu poole.

Tühjad väljad

Tarbijad kipuvad pahatihti täitma nime, aadressi ja muu informatsiooni jaoks mõeldud välju ilma lugemata, milleks nad täpselt mõeldud on. Näiteks kiputakse otsingukasti meiliaadressi kirjutama ja vastupidi. Selle vältimiseks oleks parem kirjutada tühja välja sisse, milleks ta mõeldud on ja ostlemine läheb ladusamalt.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles