Siemens: kliendikesksus algab arendus- ja uurimistööst

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Siemens
Siemens Foto: SCANPIX

Tihedalt konkureerivas maailmas on kliendikeskne juhtimine ellujäämise alustalaks. Siemensi kinnitusel on sealjuures kõige olulisem teadustöö.

Sellel nädalal kirjutab Marketingi Instituudi juht sellest, et kliendikeskus tähendab oskust olla kliendi vajadustest sammuke ees ning n-ö lugeda soove silmadest ja neile lahendusi pakkuda.

Kliendikesksust aetakse tema sõnul aga Eestis tavaliselt segamini kliendikeskse teenindamisega, kus õpetatakse teenindajaid naeratama, viisakas olema ning kliente ära kuulama.

Siemensi kinnitusel algab kliendikesksus teadus- ja arendustegevusest, millega tegeleb suurfirmas iga päev üle 30 000 töötaja, kes töötavad uute tehnoloogiate ja innovatiivsete lahenduste loomise kallal.

Siemensi klientideks on eelkõige äriettevõtted ja avalikud organisatsioonid, kelle soovide mõistmise ja ennetamisega arendajad töötavad. Ettevõtte kinnitusel peavad nad kõige olulisemaks keskkonnateadlikkuse tõstmist, energiasäästlikkust ja roheliste energialahenduste suurendamist, olulisel kohal on intelligentsed infrastruktuuri lahendused.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles