Turundada võib ka klienditeenindajat

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uus-Maa maakler Eve Soppe
Uus-Maa maakler Eve Soppe Foto: Teet Suur

Uus-Maa kinnisvarabüroo turundusjuhi Hanni Niidase sõnutsi tutvustab kinnisvarabüroo oma kampaaniates mitte ainult bürood, vaid ka maaklereid.

«Pehmelt öeldes ei ole maakleri elukutse maine Eestis veel väga kõrge,» selgitas ta ka maaklerite tutvustamise vajadust.

Professionaalsete kutseliste maakleritega kinnisvarabürood seisavad tema sõnul sageli silmitsi seisukohaga, kus tõmmatakse nende ja nurgataguse büroo maakleri vahele võrdusmärk. Selles suhtes erineb kinnisvarabüroo töö näiteks panga omast, kus reklaamitakse esmajoones teenuseid, mitte kliendinõustajaid.

Samas tõdes ta, et turunduse alla ei kuulu ainult reklaamipindade rentimine, vaid seda tuleb käsitleda laiemalt, ka raamatupidaja peab igapäevatöös turundust silmas pidama.

«Siia kuulub PR, müük, klienditeenindus, suhtlus kõigi osakondade koostööpartneritega, meeskonnasisene turundus ning kommunikatsioon ja palju muud,» ütles Niidas.

 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles