Komistuskivi sotsiaalmeediaturunduses: liigne reklaam
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Suurim viga, mida ettevõte võib sotsiaalmeedias oma fännide eemalepeletamiseks teha, on pakkuda neile liiga palju sõnumeid uute toodete ja kampaaniate kohta.
Kuigi ettevõttel võib olla ohtralt jälgijaid sotsiaalmeedias, ei tähenda, et nende kampaaniad oleksid kuidagi sotsiaalsed või kogukondlikud. Adweek vahendab uue meedia ekspert Brian Solise sõnu, kelle väitel on enamik sotsiaalmeedia kampaaniaid mittesotsiaalsed.
Inimesed pöördusid sotsiaalmeedia poole selleks, et pääseda ühesuunalisest turundamisest ja reklaamist ning firmad, mis tahavad selles keskkonnas edukad olla, peavad hindama koostöövaimu, mis sotsiaalmeedia populaarseks tegi. Need ettevõtted, kes seda ei suuda, jäävad ilma oma publikust või vähemalt nende tähelepanust.
Hea uudis on aga see, et ettevõtted, kes suudavad kogu virvarris orienteeruda ning pakkuda oma jälgijatele sisu, mida on põnev teistega jagada, lõikavad sellest ka kasu.