Hiina vedurite vastavuskontrolli hakkab läbi viima Bureau Veritas

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vedur.
Vedur. Foto: Arvet Mägi / Virumaa Teataja

Eesti Raudteele vedureid tootma hakkav Hiina äriühingute konsortsium CCOEC/BRE kaasas vastavalt sõlmitud lepingule vedurite projekteerimist ja ehitamist hindma maailmas laiemalt tunnustatud sertifitseerimisorganisatsiooni Bureau Veritas Certification.

Bureau Veritas hakkab jälgima ja hindama EVR Cargo tarbeks toodetava 16 uue manööverveduri DF7G-E vastavust EVR Cargo poolt esitatud spetsifikatsioonile, Euroopa Liidu ja endise NSVLi raudteedel kehtivatele normidele, teatas Eesti Raudtee. Vedurite sertifitseerimiseks ja Eesti registrisse kandmiseks on Bureau Veritase poolt antaval hindamisotsusel kandev tähtsus.

Vastavalt lepingule antakse EVR Cargo poolt ette antud spetsifitsioonide järgi ehitatud esimene vedur tellijale tüübikatsetusteks üle 2012. aasta kolmanda kvartali lõpuks. Ülejäänud 15 vedurit tarnitakse 2013. aasta kolmandas kvartalis. Tehingu väärtus on 30,2 miljonit eurot.

Uutest veduritest neli hakkab töötama Koidula piirijaamas, ülejäänud manöövertöödel siseriigis. Endise NSVLi raudteeadministratsioonid on loonud regulatsiooni, mis võimaldab raudtee-ettevõtetel kokku leppida üle piiri manöövertööde tegemises ilma vedureid naaberriigis sertifitseerimata. Seega puudub vajadus antud vedurite sertifitseerimiseks Venemaal.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles