Reisibüroo turundusest: teinekord tuleb tulistada paari tunni jooksul

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mari-Liis Rüütsalu
Mari-Liis Rüütsalu Foto: Marina Puškar

Rüütsalu sõnul on reisibüroo turunduse puhul kõige keerulisem konkureerimine pea terve maailmaga, kuna internet ju piire ei tunne, tuleb pakkumisi tuleb kõikjalt jning neile tuleb kiirelt reageerida.

«Kui kuskilt avastatakse hea kombinatsioon heast tootest ja atraktiivsest hinnast siis tuleb see turule paista kohe. Meil ei ole aega planeerida siis ei reklaame, ega pikki turunduskampaaniaid,» nentis Rüütsalu.

Suured lennukompaniid ei tee väga tihti Eesti turule kampaaniaid, kuna meie mahud ei ole atraktiivsed ning seepärast tulevad pakkumised teinekord ootamatult. «Tulistada tuleb teinekord paari tunni jooksul ja mahutada see kõikide pikalt planeeritud tegevuste ja kampaaniatega kõrvuti käima.»

Kuna kõik reisifirmad pakuvad pea ühesugust toodangut, sama istet, samas lennukis, peab kogu ettevõte tema sõnul olema kliendikeskne.

«Eks peab ikka olema põhjus ja eristuvus, miks klient just Estraveli poole pöördub. See, kui hästi või halvasti meil see õnnestub, eks seda otsustab klient ja sellest kõnelevad majandusnäitajad.»

Tema sõnul on võimalik ka reisibürool pakutavate teenuste vallas sõna sekka öelda. «Ühte ja sama lennupiletit võib müüa väga erinevat moodi. Õnneks on reisimine piisavalt seksikas ala ja ideedest juba puudus ei tule. Pigem on neid pidevalt üle ja tihtipeale peab aru saama, mida on mõtet ellu viia ja mida mitte. Kõike nagunii ei jõua.»
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles