Selver: klienditeenindaja puhul loeb ennekõike isiksus

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selver
Selver Foto: Tairo Lutter / Virumaa Teataja

Selveri avalike suhete juhi Annika Vilu sõnutsi loeb klienditeenindaja puhul ennekõike isiksus, kõik muu tuleb töö käigus.

«Sellele ametikohale sobib inimene, kellel on soov ja tahtmine klienti aidata. Kõike muud saab vastavalt töö sisule ja ajastu nõudmistele juurde õppida,» sõnas Vilu.

Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits meenutab sellenädalases turunduskommentaaris 20 aasta taguseid aegu, mil riigikorra muutumisega muutusid ka nõuded müüjatele.

Turundust tol ajal veel polnudki, aga kaubanduses arendati müüjate müügioskusi üsna süsteemselt. Neid koolitati, atesteeriti ja jagati erinevaid kategooriaid. Kuigi plaanimajanduses otseselt polnud sellisest kutsemeisterlikkusest suurt kasu kellelegi.

Kutsekoolide sõnutsi on huvi müüjaks õppimise praegu vastu kasin, ka Selveisse tuleb tööle nii diplomiga müüjaid kui ka inimesi, kes pole päevagi teenindajaametit pidanud.

«Meil on sissetöötatud sisekoolituste süsteem, mille raames läbib alustav teenindaja uue töötaja koolituse ning hiljem saab ta regulaarselt teenindus-, toote-, hügieenikoolitusi, vajadusel lihvitakse ka teisi ametioskusi,» nentis Vilu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles