Tallinna Kaubamaja kasum kahanes

Laura Raus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna Kaubamajas Osturalli.
Tallinna Kaubamajas Osturalli. Foto: Peeter Langovits

Tallinna Kaubamaja kontsern sai II kvartalis müügitulu 110 miljonit ja puhaskasumit 3,5 miljonit eurot.


Käive kasvas eelmise aasta I kvartaliga võrreldes 7 ja kasum vähenes 29 protsenti. 6 kuu müügitulu kasvas eelmise aasta sama ajaga võrreldes 5 ja puhaskasum 13 protsenti, teatas Tallinna Kaubamaja AS börsile.

Käivet mõjutas 2010. aasta juunis Tallinnas kehtima hakanud müügimaks. See kahandas tänavu I poolaasta müügitulu 1,0 miljoni euro võrra. II kvartali puhaskasumit mõjutas juunis tasutud dividendide tulumaks 3 miljonit eurot.

Kaubamajade ärisegmendi kuue kuu müügitulu kasvas eelmise aasta sama ajaga võrreldes 4 protsenti 36,3 miljoni euroni. Kahjum ulatus 0,007 miljoni euroni ehk vähenes 0,3 miljoni võrra. II kvartalis oli kasum 0,6 miljonit. Kaubamajade segmendi koosseisus kajastatud I.L.U. kosmeetikakauplusi keti puhaskahjum ulatus I poolaastal 0,4 miljoni euroni ehk suurenes 0,1 miljoni euro võrra, seda uue kaupluse käivitamiskulude tõttu.

Supermarketite ärisegmendi müügitulu kasvas 3 protsenti 153,3 miljoni euroni, hoolimata sellest, et tegevus Lätis külmutati hiljuti. Kasum kahanes 0,6 miljoni võrra 1,5 miljonini. Kasumit vähendas 3 miljoni euro suurune tulumaks dividendidelt.

Kinnisvarade ärisegmendi müügitulu suurenes 5 protsenti 1,4 miljoni euroni. Kasum kasvas 0,1 miljoni võrra 3,4 miljonini.

Autokaubanduse segmendi müügitulu tõusis 45 protsenti 9,0 miljoni euroni. Segment jõudis 0,6 miljoni euro suurusesse kasumisse. Mullu I poolaastal oli kasum null.

Jalatsikaubanduse segmendi müügitulu kasvas 6 protsenti 6,2 miljoni euroni. Kahjum vähenes 0,2 miljoni võrra 0,4 miljonini. II kvartalis kujunes kasumiks 0,3 miljonit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles