Silvano Fashioni kasum kukkus 43 protsenti

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Silvano Fashion Groupile kuulub ka pesutootja Lauma kaubamärk.
Silvano Fashion Groupile kuulub ka pesutootja Lauma kaubamärk. Foto: Denis Georgievski/Naisteleht

Silvano Fashion Groupi III kvartali kasum kukkus 43 protsenti, käive kasvas aga 23 protsenti, põhjuseks laienemisele tehtud kulutused ja raskused toodangu müügil Balti riikides.


Silvano Fashion Group jätkas aasta esimesel üheksal kuul kasvu Venemaal, Valgenes ja Ukrainas, Balti riikides mõjutas aga tulemusi tarbijate jätkuv kindlustunde


nõrgenemine.

Kontserni tootmis- ja hulgimüügikäive on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvanud, välja arvatud Lauma Lingerie, mis vähendab oma tootmist Liepajas ning viib selle üle Hiinasse ja Valgevenesse.

Asjaolu, et jaemüügi osakaal on kiiresti kasvanud, vähendab kasumlikkust. Samal ajal kasvas jaemüük Venemaal, mis on kontserni peamine laienemiskoht, eelmise aastaga võrreldes üle 50 protsendi. LFL Lingerie jaemüük kasvas ka Valgevenes, Leedus ja Poolas.

Naisteriiete jaemüük on Balti riikides võrreldes eelmise aastaga madalam peamiselt regioonis valitseva
majandusliku olukorra tõttu. Sissetulekute langus on kooskõlas juhatuse ootustega, olles ühtlasi jaemüügi
laienemise ajutine ja möödapääsmatu tagajärg.

AS Silvano Fashion Group lõpetas kolmanda kvartali konsolideeritud netokäibega 488,1 miljonit krooni, mis on 22,7 protsenti enam kui 2007. aasta kolmandas kvartalis. Konsolideeritud puhaskasum oli 8,4 miljonit krooni eelmise aasta sama perioodi 16,5 miljoni krooni vastu.

Tänavu üheksa kuuga teenis kontsern 40,6 miljonit krooni netokasumit, mis teeb mullusega võrreldes languseks 55,2 protsenti. Ettevõtte kasum aktsia kohta kukkus 0,42 kroonilt 0,21 kroonile.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles