Kaubamaja käive kasvas teises kvartalis 6,5 protsenti

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna Kaubamaja osturalli.
Tallinna Kaubamaja osturalli. Foto: Mihkel Maripuu

Tallinna Kaubamaja kontserni käive kasvas teises kvartalis aastatagusega võrreldes 6,5 protsenti 110,1 miljoni euroni.

Kogu esimese poolaasta kokkuvõttes oli kontserni käive 206,2 miljonit eurot, mis aasta varasemat tulemust ületab 4,6 protsendi võrra.

Supermarketite konsolideeritud müügitulu oli II kvartalis 81,2 miljonit eurot, mis on 4,4 protsenti rohkem kui aasta tagasi. Poolaasta kokkuvõttes kasvas supermarketite müük aastatagusega võrreldes 2,9 protsenti 153,3 miljoni euroni.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles