Euronics: kaupa vaadatakse e-poes, ostud tehakse jaekaupluses

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Euronicsi silt
Euronicsi silt Foto: Margus Ansu

Kuigi Euronicsi e-poe külastamine on kahe aastaga kahekordistunud, siis lõplikud ostud tehakse endiselt jaekaupluses.

«Väga tihti tehakse esimesed valikud internetist, kuid suundutakse lõpliku otsuse tegemiseks ja ostu sooritamiseks jaekauplusesse,» kommenteeris Euronicsi turundusdirektor Urmas Arula.

«Meie hinnangul on arvestatavaks põhjuseks väike turg, mis võimaldab suhteliselt lihtsalt ja mugavalt külastada poodi, tootega enne ostu sooritamist vahetult tutvuda ja müüjaga konsulteerida.»

Kriisist kosumine on alles algusfaasis ja müügitulemuste kasvus olulist erinevust jaepoodide ning e-poe vahel ei ole. Samas võrreldes 2009 aastaga on Euronicsi e-poe maht Arula sõnul kasvanud üle kahe korra. «Oluliselt suuremas tempos kasvab aga e-poe külastajate arv.»

«E-poe avamine on Eestis lihtne, kuid väga palju keerulisem on selle töös hoidmine ja klientidele antud lubaduste täitmine.»
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles