Netikaupmees: odavad netipoed on ühepäevafirmad

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Arvutiklaviatuur.
Arvutiklaviatuur. Foto: Toomas Huik

Kui pakkumine netipoes paistab üle mõistuse odav, võib kaup üldse mitte kohale jõuda või pood ootamatult tegevuse lõpetada.

«Vahepeal tekkis e-poode nagu seeni pärast vihma. Tihtipeale püüavad taolised poed kliente võluda uskumatult soodsa hinnaga. Võib-olla jõuab tõepoolest kaup paaril korral kohale, aga taoline firma ei püsi kaua elus,» kommenteeris Inga Tkatšenko, kes on internetis poodi pidanud 8 aastat.

Internetipood peaks tema sõnul olema mugavam ja suurema valikuga, kui tavapood, kuna võimalusi on rohkem. «Inimestel on väga erinevad nõudmised. Näiteks tavapoes on väga raske hoida mingit eksklusiivset mudelit, mida küsitakse korra aastas, internetipoes on see aga võimalik,» nentis ta.

Valdkonnast midagi teadmata on raske müüa. «Kui sa ei tea valdkonnast midagi, siis on raske müüa. Klient tahab ka abi ja nõu küsida, tal on vaja hooldust, varuosasid. Poest peaks saama kogu info. Poed, mis tegutsevad paar päeva, ei saa seda kindlasti pakkuda.»

«Olin üks esimesi, kes internetipoe avas. Esialgu oli väga raske, kliendid ei saanud e-kaubandusest aru ja ei usaldanud seda eriti. Kaheksa aasta jooksul on aga inimesed julgemaks muutunud ning tekkinud on ka püsikunded.»
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles