ASi Rimi Eesti Food müügitulu vähenes mullu 5 protsenti ligi 5,4 miljardi kroonini (340 miljoni euroni), ettevõte lõpetas aasta 50 miljoni kroonise kahjumiga.
Rimi müüs vähem kaupa ja sai suure kahjumi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kahjum oli siiski natuke väiksem kui tunamullu, mil see ulatus 62 miljonini, nähtub Rimi Eesti Foodi majandusaasta aruandest.
Negatiivset mõju mullustele müügitulemusele avaldasid tihenenud konkurents ning juunist kehtima hakanud Tallinna müügimaks, on aruandes kirjas.
Ettevõttel oli eelmise aasta lõpus 81 kauplust, neist 22 Rimit ja 59 Säästumarketit. Eelmisel aastal avas firma 2 Rimit ja 2 Säästumarketit ning sulges majanduslikel kaalutlustel Sütiste Säästumarketi.