Rimi müüs vähem kaupa ja sai suure kahjumi

Laura Raus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi järjekordne sooduskampaania.
Rimi järjekordne sooduskampaania. Foto: Mihkel Maripuu

ASi Rimi Eesti Food müügitulu vähenes mullu 5 protsenti ligi 5,4 miljardi kroonini (340 miljoni euroni), ettevõte lõpetas aasta 50 miljoni kroonise kahjumiga.


Kahjum oli siiski natuke väiksem kui tunamullu, mil see ulatus 62 miljonini, nähtub Rimi Eesti Foodi majandusaasta aruandest.

Negatiivset mõju mullustele müügitulemusele avaldasid tihenenud konkurents ning juunist kehtima hakanud Tallinna müügimaks, on aruandes kirjas.

Ettevõttel oli eelmise aasta lõpus 81 kauplust, neist 22 Rimit ja 59 Säästumarketit. Eelmisel aastal avas firma 2 Rimit ja 2 Säästumarketit ning sulges majanduslikel kaalutlustel Sütiste Säästumarketi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles