Idufirma Lyst toob kasutajani personaalse rõivapoe

Ines Kuusik
, suvereporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: E24

Ameerika idufirma Lyst pakub moe-ja rõivahuvilistele personaalse maitse järgi koostatud Twitteri-laadset uudisvoogu, mis toimib ühtlasi ka netipoena.


Firma kaasasutaja Chris Mortoni sõnul on veebikülje mõtet ja kujundust inspireerinud muusika-avastamise portaalid nagu last.fm ja Pandora, kus kasutajale pakutakse kuulamissoovitusi eelnevate maitseeelistuste põhjal, vahendab Mashable.

Lystist saab kaupa nii osta kui ka lihtsalt enda maitsele vastavalt uudisvoos märkeid tehes kollektsioneerida.

Eraldi on võimalik filtreerida tooteid värvi jm parameetrite alusel ning samuti vaadata eraldi üksnes allahinnatud tooteid.

Kolme kuu vanust idufirma Lysti on kasutanud sajad tuhanded inimesed ning portaali kaudu on osalevatele, põhiliselt kõrgklassi brändidega poodidele, toodud iga kuu miljoneid dollareid müügitulu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles