Filmiprodutsent Katzenberg: USA telereklaamid võiksid olla paremad

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jeffrey Katzenberg
Jeffrey Katzenberg Foto: AFP/SCANPIX

Äsjalõppenud Cabbes Lionsi reklaami-, laiemalt loovusfestivalil esinenud maailmakuulus USA filmiprodutsent Jeffrey Katzenberg kritiseeris tänavusel Superbowlil nähtud reklaamide kunstilist taset.

Katzenbergi (60, Shrek) sõnul on kalleima sekundihinnaga maailmas teleülekandesse reklaami paigutamine reklaamija jaoks turundusdeklaratsioon omaette ja loomulikult näidatakse seal kalleimaid ja loovamaid klippe.

Katzenberg tunnistas, et tema jaoks pole eriti oluline, millised meeskonnad ekraanil palli pärast võitlevad, ta ootab pigem reklaame ja toob mängu ajal endale uue portsu krõpse. Seda suurem oli tema pettumus, kui tänavune reklaamitase osutus varasemast nõrgemaks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles