Cannesi pressipreemia läks Hiinas tehtud kohvrikampaaniale

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto on illutsratiivne
Foto on illutsratiivne Foto: SCANPIX

Reklaamiagentuuri JWT Šanghai kontor võitis pressikategoorias Grand Prix Samsonite kohvritele tehtud kampaania eest.

Kampaania, pealkirjaga «Taevas ja põrgu» keskendus ideele, et kvaliteetne kohver peab lisaks taevalikule, nii-öelda siidkinnastes ringi käimisele vastu pidama ka põrgulikes olukordades, näiteks lennujaamade transporditeedel. Kampaania tõi välja, et kõnealused kohvrid on väga vastupidavad.

Kampaania visuaalil ongi kujutatud ülal taevane idüll ja all põrgulik piin. Vaata visuaali festivali kodulehelt siit.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles