Cannes Lionsi parimaks disainitööks sai hotelli sisekujundus

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vaade Las Vegasele
Vaade Las Vegasele Foto: SCANPIX

Nädalavahetusel lõppenud Cannesi reklaamifestivali disainikategooria Grand Prix läks Cosmopolitan of Las Vegas hotelli sisekujunduse eest Digital Kitcheni Chigaco kontorile.

«Koht, kus uudishimu on oodatud,» alustab videokokkuvõte allpool kirjeldust hotelli sisekujunduseks tehtud tööst. Vaata ka töö briifi (teisisõnu ülesande püstitus reklaamiagentuurile - T.L.) ja protsessi kirjeldust reklaamifestivali kodulehelt siit.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles