Tarbijakaitseamet kontrollib reisikorraldajaid eriti põhjalikult

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijakaitse
Tarbijakaitse Foto: Laura Oks

Tarbijakaitseamet kinnitab, et järgib reisikorraldajate tegevust tõhusamalt juba mõnda aega, kuna eelmisel aastal sattus makseraskustesse mitu reisifirmat.

Teiste ettevõtete hulgas tugevdati kontrolli ka OÜ Estour üle, kuid ettevõtte raamatupidamises makseraskused ei kajastunud.

17. mail 2011 pöördus Tarbijakaitseamet reisikorraldaja OÜ Estour poole meeldetuletusega, et ettevõtte nõuetekohane ja tegevuse eelduseks olev kohustuslik garantiileping, tagamaks pakettreisitasude jm turismiseaduses loetletud kohustuste täitmist, lõpeb mais.

Meeldetuletuskirjaga kohustas Tarbijakaitseamet reisikorraldajat tegema edasise tegevuse õiguspäraseks jätkamiseks vajalikud sammud, muuhulgas esitama koopia uuest tagatislepingust Tarbijakaitseametile.

26. mail esitas Estouri esindaja Tarbijakaitseametile pikendatud garantiikirja lisa koopia summale 200 000 eurot.

Juuni alguses vormistas Tarbijakaitseamet järelevalve käigus Estouri kontoris kohapeal kontrollakti tagatise vastavuse kindlaks tegemiseks turismiseaduses sätestatud nõuetele ning lõpetas 07.06.2011 OÜ Estour esitatud raamatupidamisdokumentidega tutvumise. Estouril ei olnud kontrollimise hetkel täitmata kohustusi kolmandate poolte ees ega maksuvõlga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles