Tarbijakaitse: meil olid Estouri suhtes kahtlused

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hanna Turetski-Toomik.
Hanna Turetski-Toomik. Foto: Peeter Langovits

«Meil oli Estouri suhtes kerge kahtlus,» tõdes tarbijakaitse tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski-Toomik.

Turetski-Toomiku sõnul käis tarbijakaitse ettevõtet uurimas juunis, sest firma aruannete põhjal tehtud analüüs tekitas kahtlusi. Reisifirma pidi tarbijakaitse küsimustele vastused saatma 20. juuniks. Senini oli ettevõte pärimistele vastuseks kinnitanud, et probleeme ei ole, lausus Turetski-Toomik.

Tarbijakaitse tööpäev kestab kella poole viieni, ning ettevõttelt said nad kõne täna kell viis, misjärel Estouri juht läks tarbijakaitsesse ning kinnitas omakäelise avaldusega, et Estour on maksejõuetu. Turetski-Toomiku sõnutsi on selline paber tarbijakaitsele vajalik, sest ilma selleta ei ole võimalik tagatist kasutada.

Turetski-Toomiku sõnutsi on lennuvedaja Smartlinx ametile kinnitanud, et kõik 18. ja 19.juunil tagasiootavad reisijad Türgist (Antalya) ja Kreetalt (Iraklion) tuuakse koju vastavalt esialgselt kinnitatud lennuplaanile ning tagatisraha selleks ei pea kulutama.

«Lõpliku kinnituse saame homme, kui lennuk Riiast kell neli peaks väljuma,» tõdes ta.

Tarbijakaitse teatab täpsema info reisijate nõuete kogumise kohta esmaspäeval. Turetski-Toomiku sõnutsi hüvitatakse tagatisraha arvelt ainult eraisikute  paketireisid. Firmade makstud arvetele ning vaid lennupileti ostnutele see ei laiene.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles