Louis Vuitton lansseerimas kampaaniat Angelina Joliega

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Angelina Jolie
Angelina Jolie Foto: SCANPIX

Maineka kotitootja Louis Vuittoni koostöö filminäitleja Angelina Joliega (36) on kandmas esimest vilja, kui eile ilmus veebi pilt uuest kampaaniast «Põhiväärtused» (Core Values).

Praegu on moeveebiküljel WWD avaldatud üks pilt kõnealusest kampaaniast, kus Jolie poseerib paadis kuskil Kambodža soos. Tegu on sama kandiga, kus Jolie tegi 2000. aastal filmi «Lara Croft: Tomb Rider». Väidetavalt on tal seljas isiklikud riided ja ta on meikimata.

Selles meikimise teema lükkab bravuurikalt ümber jänkide meediveeb Business Insider, mis kommenteerib pilti nii: «Me näeme selgesti lauvärvi isegi siit». Heida reklaampildile pilk WWD kodulehelt siit.

Kõnealuse pildi tegi maailmakuulus fotograaf Annie Leibovitz. Muidugi on pildil monogrammiga varustatud Vuittoni Alto kott.

Vuittoni asepresident Pietro Beccari kommenteeris pilti nii: «Inimesed pole harjunud nägema Angelinat sellises situatsioonis. Mulle meeldib, et see on nii-öelda päris moment. Sarnane sõnum reisimisest, mida me pakume läbi oma isikupäraste toodete, on meie brändile fundamentaalne.»

Aprillis sõlmis Jolie Vuittoniga seitsme miljoni euro suuruse reklaamlepingu. Jolie plaanivat annetada kogu selle sissetuleku heategevuseks. Seda reklaamitööd peetakse Jolie karjääri kõige heldemini tasustatud tööotsaks.

Varem on Louis Vuitton teinud koostööd Madonna, Jennifer Lopezi, Mihhail Gorbatšovi, Sean Connery ja Scarlett Johanssoniga.

Mullu lõppes Joliel reklaamileping luksusrõivaste brändiga St. John.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles