Cannes`i filmifestivali järelkaja: kõigile meeldis Saku mõdu

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hetk Eesti stendi juures
Hetk Eesti stendi juures Foto: PÖFF

Paar nädalat tagasi Prantsusmaal Cannes´is lõppenud filmivestivalil koges Eesti delegatsioon tähtsas suhtlemistöös väljamaa filmiinimestega uut abimeest – Saku uudistoodet mõdu.

Tänavu oli Eesti maailmakuulsal festivalil oma delegatsiooniga väljas esimest korda. Eesmärgiga anda filmiilma proffidele teada, et siin toimub Pimedate Ööde Filmifesival ning et osatakse teha nii filme kui filmialast koostööd.

PÖFFi tegevjuhi Neeme Kari sõnul käis Eesti stendi juurest läbi kuni 200 inimest päevas (festival kestis üheksa päeva) ja nagu tavaks, pakuti külastajatele keelekastet. Võib öelda, et mõdu päästis maitsejate keelepaelad valla.

«Mõdu pakkus palju kõneainet, tagasiside oli hästi elav. Võib öelda, et mõdu oli kõikide korraldatud vastuvõttude hitt koos Vana Tallinnaga,» rääkis Kari, et senine Eesti visiitkaart-jook võib saada endale tubli väikevenna.

«Mõdu võeti pudelitega kaasa ja uuriti, kust osta saab. Palju elevust pakkus ka selle joogi nime hääldamine,» märkis Kari, et mõdu võib saada edaspidi üheks detailiks, mis välismaal Eesti filmiilmaga seostub.

Tore uudis on ka see, et Eesti valiti 11. kuni 22. maini toimunud festivalil mitteametlikult kõige külalislahkemaks uustulnukaks.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles