Harju Elekter kasvatas müügitulu turu madalseisule vaatamata

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Harju Elekter.
Harju Elekter. Foto: Helin Loik.

Vaatamata majanduses valitsevale madalseisule oli Harju Elektri kontserni müügitulude kasv kolmandas kvartalis 16 ja üheksa kuuga tervikuna 27 protsenti.


Kontserni kolmanda kvartali konsolideeritud müügitulu oli 226,9 miljonit krooni, mis oli 31,6 miljonit krooni enam kui eelmisel aastal samal ajal. Üheksa kuu müügimaht jõudis 667 miljoni kroonini, olles võrreldava perioodi näitajast 141,8 miljoni krooni võrra suurem.

Kontserni kasumlikkust mõjutasid aruandeperioodil tihenevast konkurentsist tingitud surve müügihindadele, tooraine, kütuse ja energia hinnatõus ning tööjõukulude kasv. Oma mõju oli ka klientide makseharjumuste halvenemisel, mistõttu oli kulu nõuete allahindlusest tavapärasest suurem.

Kontserni kolmanda kvartali ärikasum oli 12,9 miljonit
krooni mulluse 20,2 miljoni krooni asemel ja 9 kuu ärikasum 38,4 miljonit krooni, eelmisel aastal oli see 42,1 miljonit krooni.

Kontserni kolmanda kvartali puhaskasum oli 11,1 miljonit krooni ehk 9 miljonit krooni vähem kui 2007. aastal ja
9 kuu puhaskasum 39,5 miljonit krooni ehk 42 miljonit krooni mullusest vähem.

Üheksa kuuga teeniti aktsia kohta puhaskasumit 2,23
krooni, mis on 2,51 krooni vähem kui eelmisel aastal samal ajal.

30. septembri seisuga töötas kontsernis 521 inimest, mis on 52 töötajat enam kui aasta tagasi. Töötajate keskmine töötasu kuus on 9 kuuga kasvanud 750 krooni võrra, ulatudes 22 tuhande kroonini.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles