Jäätisetootja Balbiino alustas hooaega müügi kasvuga

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jäätised pakuvad suvel jahutust. Foto on illustreeriv
Jäätised pakuvad suvel jahutust. Foto on illustreeriv Foto: SCANPIX

Näib, et kõigil Eesti jäätisetootjatel läheb praegu hästi. Suuruselt teist turuosa omav Balbiino on suurendanud perioodil märts-juuni jäätise ja külmutatud toodete müüki võrreldes eelmise aastaga 15 protsendi võrra.

Hooaeg jäätiseäris algabki märtsis, mil viis Balbiino läbi ka turunduskampaania «Parim koor» (vaata visuaali fotoaknas), mille teleklipp dirigent Tarmo Leinatammega jõudis ka televisooni. Klippi näeb allpool.

Ettevõte on hooajaks valmistanud mitmeid uudistooteid, millest kiiresti on müüginumbreid kasvatanud jogurtijäätis Fitness, samuti turul ainulaadne energiajää Energy Ice. Kurtmiseks ei anna põhjust ka Limbo mahlapulkade ja Balbiino suure vahvlikoonuse müügihoog.

«Balbiino jaoks on hooaeg alanud hästi,» viitab Balbiino juhataja Jaak Muug ülalnimetatud 15 protsendilisele müügikasvule.

«Kodumaise tootjana hoiame kindlalt oma positsiooni jäätiseturu esirinnas, kuna oleme

veendunud, et tarbija eelistab jätkuvalt kodumaist toitu. Rõõm on tõdeda, et jogurtijäätis Fitness on ületanud meie igasugused ootused ning energiajää Energy Ice on kiirelt leidnud tee täiskasvanud jäätisesõprade südameisse,» kommenteeris Muug.

Energy Ice on täpsemalt öeldes mahlapulk, mis on tehtud energiajoogist, omades nii ergutavat mõju. Lisaks pakub see jahutust. Kofeiini leidub tootes võrdselt sama koguse energiajoogiga.

Balbiino uute Fitness jäätiste suvekampaania koostööpartner on ABC King. Kampaania käigus loositakse terve suve jooksul igal nädalal välja kast jäätist ning kord kuus paneb ABC King välja paari kingi kampaania võitja valikul.

Suveüritused ja kvaliteet

«Jäätisesõbrad ei osta Balbiino jäätist mitte ainult ahvatlevate kampaaniaauhindade saamiseks, vaid selle pärast, et meie jäätised on kõige maitsvamad. Just sellepärast panustab Balbiino suvel sellele, et väliüritustel, randades ja kohvikutes oleks meie jäätisevalik saadaval,» selgitas Balbiino juhataja ettevõtte laiemat müügistrateegiat kõrghooajal.

Balbiinol võib aidata tarbijate poolehoidu võita ka ettevõttele omistatud kõrge kvaliteedisertifikaadi BRC (British Retail Consortium) kõrgeim A tase. See sertifikaat on Euroopas kõrgeim ja rangeim kvaliteedihinnang ning selle A klassi ei ole Baltikumis ühelgi jäätisetootjal, kinnitab ettevõte.

«Lisaks kodumaise jäätise eelistamisele on Eesti tarbija väga kvaliteediteadlik, mistõttu on ka Balbiino pingutanud selle nimel, et vastata kõrgeimale kvaliteedistandardile,» märgib Muug.

Vastavalt sertifikaadi nõudmistele ei sisalda Balbiino jäätised transrasvu, säilitusaineid ega asovärve.

1995. aastal loodud AS Balbiino on üks suurimaid Eesti jäätisetootjaid, kes toodab jäätist kodumaisest toorainest. Ettevõte põhineb 100 protsendiliselt Eesti kapitalil, kuuludes NG Investeeringutele ja andes tööd 302 inimesele.

Lisaks jäätise tootmisele tegeleb Balbiino külmutatud ja jahutatud toodetega. Balbiino impordib ja vahendab külmutatud köögivilju, marju, kulinaariatooteid, kala ja liha.

AS Balbiino turustab oma koduturul Balti riikides selliste nimekate külmutatud toiduaineid pakkuvate ettevõtete toodangut nagu Farm Frites, Fritar, Bonduelle, Uhrenholt, Marjamaa talu. Lisaks kuuluvad Balbiinole Culinare, Härmavilja ja Marine kaubamärgid.

 

 

 

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles