Ingman Jäätised: müük kasvab hoogsalt

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Suvi ja jäätis on kokku loodud.
Suvi ja jäätis on kokku loodud. Foto: SCANPIX

AS Ingman Jäätised tänavu esimese kvartali jäätiste ning külmutatud toiduainete müük kasvas võrreldes möödunud aasta sama perioodiga 14 protsenti, olles ühtekokku 1,2 miljonit eurot.

2010. aastal oli Ingman Jäätiste müügikäive 4,7 miljonit € ning kasum 4,1 miljonit krooni, teatab ettevõte.

Ingman Jäätised juhatuse esimees Aivar Tamm näeb võimalust, et pikka aega Eesti jäätiseturul kolmandal positsioonil olnud Ingman võib tõusta lähiajal turuosalt teiseks tegijaks. Eesti jäätiseturu liider on Premia, kellele järgneb Balbiino.

«Oleme oma konkurentidele kandadele astumas ja tahame sel suvel teha müügis n-ö pikemaid samme,» ütles Tamm.

Mai lõpus alustas Ingman Jäätised kampaaniat «Karu viib Kariibidele!». Kampaania peauhind on 6400 € väärtusega perereis Kariibidele. Lisaks saavad vahvlituutus koorejäätise ostjad osaleda mängukonsooli Microsoft X-box 360 Kinect loosimisel. Kuni juuli lõpuni loositakse igal tööpäeval välja uus mängukonsool, mis maksab poes umbes 300 eurot.

Vaata kampaania plakatit fotoaknas.

Tänavu 3. juunil oma 20. tegevusaastat tähistav AS Ingman Jäätised kuulub Soome toiduainete kontserni Ingman Group Oy Ab. See Läänemeremaade juhtiv  jäätisetootja omab  tehaseid Soomes, Rootsis, Leedus ja Valgevenes. Ingmani tooteid müüakse lisaks Baltikumile, Skandinaaviale ning Valgevenele veel ka Inglismaal, Saksamaal ja Venemaal.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles