Rootsi apteegiketti reklaamivad alasti töötajad
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nahahooldustooteid reklaamiva kampaania tarvis on Apotek Hjärtat töötajad heitnud riided seljast, et ausad välja paista.
Reklaamplakatid on eksponeeritud apteekide vaateakendel, lisaks on Rootsi suurimate hulka kuuluv apteegikett ostnud välireklaamipinda ja lehereklaami pinda Metro ajalehes, kirjutab marmai.fi.
Kampaania pealkiri on «alasti tõde nahast» ja selle on tootnud reklaamiagentuur Akestam Holst.
Alasti apteekrite kasutamine reklaamides peaks sümboliseerima apteekri ja kliendi kontakti, kus apteeker soovitab tooteid ausalt ja ilma tagamõteteta. Pealegi on jutt ju nahahooldustoodetest, kus alastiolek peegeldab toodete olemust.
Apteegiketi kodulehel on ka paar lauset kampaania n-ö sisuseletuseks, mis kõlavad nii: «Tere tulemast meie juurde oma nahast rääkima. Me aitame sind nii siis, kui sul on luksusprobleemid kui ka siis, kui sul on vigu. Oleme näinud kõike ja meil ei ole midagi varjata.»