Swedbank hoiatab petukirja eest

Laura Raus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Living.ee kohta on tarbijakaitseamet varem saanud üksikuid pöördumisi.
Living.ee kohta on tarbijakaitseamet varem saanud üksikuid pöördumisi. Foto: Mihkel Maripuu

Täna pärastlõunal hakkas Eestis levima ingliskeelne petukiri, milles küsitakse klientide isiklikke andmeid, teatas Swedbank.


Swedbank kinnitab, et pank ei küsi kliendilt turvatunnuseid sellisel kujul ning palub inimestel eirata ringlevat petukirja.

Neil, kes petukirja on saanud, palub Swedbank see koheselt kustutada ning kindlasti mitte sisestada oma pangakaartide andmeid või turvatunnuseid tundmatutele veebilehtedele. Kui keegi on antud kirjale vastanud ja sellel lehel ka sisse loginud, tasub sellest kindlasti panka teada anda ning võimalusel internetipanga kasutaja sulgeda.

Petukirja sisu on järgmine:

«You have 3 day(s) left for the account(s) with us expires. To avoid it and prevent your account from expiring, you must confirm your email address.
CONFIRM ACCOUNT
Please confirm your acceptance of the Terms of Service and your intent to confirm by clicking to confirm this email address»

Panga andmetel pettuse tõttu keegi seni kahju kannatanud ei ole. Samas on teada juhtumeid, kus kiri on saadetud ka inimestele, kes pole Swedbanki kliendid. Juhtumi info on edastatud politseile.

Vajadusel saab täpsemat informatsiooni Swedbanki klienditoe numbrilt 6 310 310.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles