Tallinna Kaubamaja teenis selle aasta esimese kolme kuu kokkuvõttes mulluse kahjumi asemel 1,6 miljoni eurose kasumi, sest tööjõukulud kahanesid ning ostjate europelgus osutus oodatust väiksemaks.
Kaubamaja teenis 1,6 miljonit kasumit
Mullu samal ajal jäädi oma tegevusega 0,4 miljoni euro suurusesse kahjumisse.
Kvartali müügitulu kasvas aasta varasemaga võrreldes 2,4 protsenti 96,1 miljoni euroni.
Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp tõdes, müügitulu kasvas kontserni kõikides segmentides ja eurokartusest põhjustatud tarbimislangus jäi kardetust väiksemaks. Küll on probleemiks tooraine hindade tõus, sest see on survestanud sisseostuhindasid.
Tööjõukulud on kontsernis aasta varasemaga võrreldes vähenenud 5,8 protsenti.
Kaubamajade aasta esimese kolme kuu müügitulu oli 16,9 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 2,0 protsenti, kuid tegevuse kokkuvõttes jäädi 0,7 miljoni eurosesse kahjumisse. See on aastatagusest 0,05 miljoni euro võrra parem tulemus. Tänavu oli Kaubamaja eurole ülemineku tõttu 1. jaanuaril suletud ja ka hooaja allahindluskampaania algas jaanuaris nädal hiljem.
Supermarketite üksuse I kvartali konsolideeritud müügitulu oli 72,2 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrrelduna 1,3 protsenti.
Puusepa sõnutsi on suurt mõju müügitulemustele avaldanud oluline toidukaupade hinnatõus, mille tulemusena on alanenud toidukaupade koguseline müük. Mullusega võrreldes avaldab müügitulule negatiivset mõju ka tihenenud konkurents jaekaubandusturul ning Tallinna müügimaks. Selverite Eestis teenitud puhaskasum oli esimeses kvartalis 1,6 miljonit eurot eelmise aasta sama ajaga võrreldes miljoni euro võrra. Esimese kvartali puhaskahjum Lätis oli 0,6 miljonit eurot, kahanedes baasperioodiga võrrelduna 0,7 miljoni võrra.