Nokia strateegiajuht: edu toob luksuskauba muutmine massitooteks

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX.

Tallinna börsi 15. aastapäevale pühendatud konverentsil ütles Nokia ärikeskkonna strateegiajuht Ilkka Lakaniemi, et edukaks osutuvad maailmaturul need tegijad, kes suudavad muuta mõne luksuskauba massidele suunatud tooteks.


Lakaniemi sõnul on üheks parimaks näiteks mobiiltelefon, mida kasutavad täna maailmas miljardid inimesed.

Samas lisas ta, et parandamaks ettevõtete tootlikkust ja konkurentsivõimet, peavad ettevõtte ka sisemise muutuse läbi tegema.

Lakaniemi sõnul pole kuigi mõistlik selline lähenemine, kui firmas kasutab tippjuhtkond n-ö viimase sõna tehnoloogiat ning mida allapoole juhtkonnast liikuda, seda väiksemat rolli infotehnoloogia kasutamine mängib. Taolised lõhed tuleks tema hinnangul kaotada.

Samuti seisab Nokia esindaja arvates Euroopa Liidul ees tõsine väljakutse, kuidas viia kõik liikmesriigid info- ja kommunikatsioonitehnoloogia (IKT) valdkonnas sarnasemale tasemele.

Tema sõnul on küll igal ELi liikmesriigil olemas oma nägemus riigi IT arengust, kuid puudub ELi ühine nägemus.

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles