Prisma: kõige tähtsam on töötaja

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kliendid Prismas
Kliendid Prismas Foto: Laura Oks

Prisma peremarketi kommunikatsioonijuht Kadri Lainas rääkis Pärnu turunduskonverentsil sellest, miks on oluline töötajaid inspireerida, ning kuidas Prismas seda tehtud on.

Kaupluse igapäevatöös on Lainase sõnul palju sihtgruppe; avalik arvamus, omanikud, ettevõte, koostööpartnerid, töötajad, kliendid. «Kui ütleme, et saame neile kõigile keskenduda, siis valetame,» sõnas Lainas.

«Prismas on kõige olulisemad töötajad, kui töötajad on rahul, siis on kliendid rahul, kui kliendid on rahul, siis on ka omanikud rahul, ja siis läheb ka töötajatel paremini.»

Turundus väljapoole kauplust pole Lainase sõnul pooltki nii tähtis, sest kui pood ei ole korras, siis inimesed sinna ei lähe. «Kui aasta tagasi tulime välja tunnuslausega «Üks mure vähem», tegime ka sisemist kampaaniat. Tegime eesti ja vene keeles taskuraamatu Prisma tugevusest ning väärtustest, mille said kõik töötajad.»

Töötajate seas läbi viidud kampaania «99,3 protsenti korras», eesmärk oli selgitada, et see, kui õhtuti on kaupluses olemas 99,3 protsenti tooteid ei ole piisav. «Kui inimene toodet ei saa, siis jalutab välja ka meie palk.»

Lainase sõnul on töötajatelt tähelepanu saada sama keeruline kui inimestelt tänaval. Sellepärast viidi kaupluseketi sisemist kampaaniat läbi samade parameetrite järgi kui iga teist reklaamikampaaniat tänaval.

«Hea sisekommunikatsiooni eesmärk on anda inimestele inspiratsiooni, et nad tahaksid tööl olla. See, et hapukoor on riiulis, tavaliselt inimesi ei inspireeri,» nentis Lainas.

«Püüdsime organisatsiooni sees anda inimestele seda lugu, mis aitaks neil mõista, miks Prisma erineb teistes jaekettidest.»

Sellest, kas tooted on riiulil olemas, hakkasid Lainase sõnul inimesed rääkima ka kohvinurgas. Samal ajal muutus tema kinnitusel paremaks ka teenindus ja kasvas Prisma turuosa.

Töötajatesse panustamine tasub tema sõnul kuhjaga ära, Lainase kinnitusel võiks sihid seada Starbucksi järgi, mis hoiab koolituseelarve suurema kui turunduseelarve.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles