Eesti Meedia jõudis mullu kasumisse

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Postimehe hoone.
Postimehe hoone. Foto: Peeter Langovits.

Norra Schibstedile kuuluv meediakontsern AS Eesti Meedia jõudis möödunud aastal 13,5 miljoni krooniga kasumisse, aasta varem oli ettevõte kahjumiks 30,5 miljonit krooni.


Kontserni kasumi peamiseks allikaks oli tütar- ja sidusettevõtete osalustelt saadud kasum, mis oli möödunud aastal 23,6 miljonit krooni.

Osalused firmades Kroonpress, Postimees, SL Õhtuleht ja Ühinenud Ajalehed tõid mullu Eesti Meediale vastavalt 36, 2,4, 1,3 ja 1,7 miljonit krooni kasumit. Kanal 2 kahjum oli 5,6 miljonit krooni ja AS Linnalehe kahjum 6,7 miljonit krooni.

Eesti Meedia ainuomanduses oleva ASi Postimees 2010. aasta käive oli 161 miljonit krooni, millest reklaamitulu moodustas 42 protsenti ehk 67,3 miljonit krooni. Reklaamitulu vähenes aastaga ligi 14 protsenti.

Postimees märkis oma aruandes, et soovib sellel aastal teenida vähemalt 30 protsenti rohkem kasumit kui mullu.

Läti ja Leedu tegevust koondava firma ASi Schibsted Baltics kahjum oli mullu 6,6 miljonit krooni, Eesti Meediale tõi osalus firmas kahjumit 4,1 miljonit krooni.

Ühinenud Ajalehed, mis annab välja maakonnalehti Pärnu Postimees, Sakala, Virumaa Teataja, Järvamaa Teataja ja Valgamaalane, kogus mullu käivet 71,3 miljonit krooni, mida on 21,6 protsenti enam kui aastal 2009.

Sel aastal on Eesti Meedia peamine eesmärk suurendada grupi kasumlikkust läbi reklaamikäibe kasvu ning säilitada ettevõtete turupositsiooni, seisab Eesti Meedia majandusaasta aruandes.

Eesti Meedia bilansimaht oli aastavahetusel 789,8 miljonit krooni. Tütar- ja sidusettevõtete osaluste väärtus oli bilansis 600,5 miljonit krooni.

Eesti Meedia laenukohustuste maht oli aastalõpu seisuga 290 miljonit ja omakapital 494 miljonit krooni.

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles