Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Eesti e-poodide aeglus peletab kliente

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
E-pood | FOTO: Scanpix

Eesti e-poed on tehniliselt korras, kuid peaksid olema kiiremad, sest vastasel juhul klient lahkub ega pruugi enam kunagi tagasi tulla, selgus e-kaubanduse liidu uuringust, kirjutab Äripäev.

Tehtud uuringust rääkis Eesti e-kaubanduse liidu seminaril plumbr.eu juhatuse esimees Priit Potter. Tema sõnul muutuvad Eesti elanikud üha rohkem «pakirahvaks» ning oma e-poe on avanud või peagi avab enamik suuremaid kaubanduskette, vahendab kaubandus.ee.

Ta rääkis, et Plumbr tegi koos e-kaubanduse liiduga uuringu hindamaks, kui hästi töötavad Eesti e-poed. Analüüsi aluseks võeti kõik liidu liikmed ehk 175 e-poodi.

Loe lähemalt Äripäevast.

Tagasi üles