Eesti Meedia juhatus laieneb neljaliikmeliseks

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Meedia juhatuse esimees.
Eesti Meedia juhatuse esimees. Foto: Jaanus Lensment

Eesti Meedia juhatus laieneb neljaliikmeliseks. Alates 1. septembrist lisanduvad juhatusse ettevõtte finantsdirektor Kristel Volver, tehnoloogiadirektor Andrus Raudsalu ning senine müügidirektor Rivo Põldoja.

Sven Nuutmanni sõnul on struktuurimuudatuste eesmärk tuua konkreetsete valdkondade vastutus juhatuse tasandile, et seeläbi muuta ettevõtte areng senisest veelgi hoogsamaks, märkis Nuutmann pressiteate vahendusel.

Volveri vastutusalaks jääb kontserni juhatuses finantsjuhtimine, Raudsalul tehnoloogiavaldkond ning Põldoja hakkab vastutama turunduse, müügi, levi- ja kliendisuhete ning digimeedia arendamise eest. Müügidirektoriks saab Raido Soom, kes seni vastutas Baltikumi veebireklaami müügi eest.

Eesti Meedia on üle Baltikumi tegutsev meediakontsern, mille tegevus hõlmab trüki- ja internetimeedia sisutootmist, televisiooni ja raadio tootmist, kuulutusteportaale ja trükiteenuse pakkumist. Kontserni kuuluvad teiste hulgas ka uudisteagentuur BNS, Kanal 2 ja Postimees.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles