Karmis konkurentsis ei söanda supermarketid toidu kojuveost loobuda (1)

PM Majandus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sepapaja Selver.
Sepapaja Selver. Foto: Andres Raudjalg

Septembrist lõpetab Omniva kaupade kojuveo supermarketitest, kuna see ei tasunud ennast ära. Karmis konkurentsis ei saa kauplused aga kojuveost loobuda.

«Värske, jahutatud ja külmutatud toidukauba laiali vedamine on küll tavalogistikast märkimisväärselt kulukam, kuid siiski majanduslikult teostatav,» arvas Serveri e-kaubanduse juht Gunnar Obolenski.

Coopi kommunikatsioonijuht Kaisa Pärna kinnitas, et kaubikud on ka reklaamipinnaks ja nõnda tasub kogu asi ennast siiski ära.

«Oleme septembris aset leidvaks sujuvaks üleminekuks kaasanud ühe lepingulise kullerteenuseid pakkuva partneri, kohe kuu alguses me oma kojuveoteenusega ei alusta. E-poe transpordivahendite arv sõltub suuresti tellimuste arvust, mis teatavasti aina kasvab. Üleminekuperioodi mahud suudame aga ära teenindada viie kuni kuue kaubikuga,» rääkis Pärna.

Selver alustas oma e-poe klientidele kauba kohale toimetamist juba kevadel ning alates septembrikuust viib oma kaubikutega kohale kõik e-Selveri tellimused.

E-Selveri populaarsus on aastataguse perioodiga võrreldes kasvanud ligi neljakordseks. «Mahtudelt moodustab e-Selver juba täna supermarketi väärilise tulemuse ning kasv jätkub. Arvestades teenuse kiire arenguga, teenindab varsti kliente üheaegselt üle kümne e-Selveri kaubiku,» märkis Obolenski.

Coopi e-poe kasutamine on aasta jooksul kahekordistunud, tänaseks on kogukäive võrreldav mõne suurema kaupluse omaga. Kasutajaid on 10 000 ringis.

Kommentaarid (1)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles