Postimehe parimaks veebireklaamiks tunnistati Sampo Kingikarussell

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sampo "Isekas" kampaania reklaam.
Sampo "Isekas" kampaania reklaam. Foto: Sampo Pank

Postimehe 2010. aasta parimaks veebireklaamiks valiti Sampo Panga «Kingikarussell».

Bänneri ideeautor on Urmet Seepter Sampo Pangast ja teostus firmast WebMedia.

Aasta parimad selgitati 12 kuu võitjate seast:
Jaanuar - Sampo «Kingikarussell» (WebMedia/Sampo Pank)
Veebruar - Saku Õlletehas«Kiku võit» (The Division)
Märts - A.Le Coq «Hull idee»(Taevas)
Aprill - Saku Õlletehas «Tuborg»(TBWA Eesti)
Mai - Auto 100 «Skoda Superb»(Imagine)
Juuni - Estonian Air «Vormirõivad» (Velvet/Postimees Online)
Juuli - Tehnilise Järelvalve Amet«Raudteeohutus» (DDB)
August - Tele2 «Äriklient-rahasadu» (Der Tank)
September - Estonian Air «Sügiskampaania» (Division)
Oktoober - Saku Õlletehas «Gurmaanidele» (Division)
November - Danske Capital «Riskijuht»(Rakett)
Detsember - Tervise Arengu Instituut «Alkoinfo.ee» (OK Interaktive)

Žüriisse kuulusid:  Meelis Mikker-  DDB; Olav Osolin; Tõnu Kõva-Age; Taivi Koitla - Viru Keskus; Katrin Talvak - Estonian Air, Krista Kalbin – Tallegg; Erica Järv – Stockmann; Tiit Lillipuu – Heelium; Mikk Maiste – Postimees; Jaanus Lillenberg – Postimees; Erik Roose - Postimees; Marika Jahilo- Postimees.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles