Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Soome ahvatleb araablasi sombuse novembriilmaga

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Tormiilm Soomes | FOTO: Scanpix

Kuigi Soome ilm ei tundu just suurema asja turistimagnetina, on just kliima saamaks üheks peamiseks ahvatluseks, mis turiste põhjanaabrite juurde toob.

Soome turismiarenduse juht Paavo Virkkunen tuli välja terase loosungiga, mis möödunud aastal turiste tervitas. «Nobody in their right mind would come to Helsinki in November. Except you. You badass. Welcome,» vahendab Yle.

Mis veidi vähem särtsakas tõlkes võiks olla: «Ükski terve mõistusega inimene ei tuleks novembris Helsingisse. Peale sinusuguse tegija. Tere tulemast!» Tervitust jagati sotsiaalmeedias veel kuid.

Soome turundamisel välisturistidele on paras väljakutse, kuid reisimine Soome kasvab vaatamata kõigele. Ning vastu ootusi on ilm üks müügiargumentidest.

Sel kevadel panustas Soome tublisti Araabia reisimessile Dubais, kus käis üle 40 000 külastaja. Tõenäoliselt ei löönud neist kellelgi aga silmad särama sihtkohtade peale, kus pakuti päikest ja sooja liiva.

«Neile on Soome niiske ja puhta loodusega suvi rõõmus pilguheit paremasse maailma,» arvas Virkkunen, kes on veendunud, et vaheldusrikas ilm on Soome tugevus. «Meil on tegelikult 8 aastaaega: talv, kevad, suvi, sügis ning kõik, mis nende vahele jääb»

Suurel osal maailma elanikkonnast on kaks valikut: kas elada kohtades, kus on kuum ja kuiv või elada seal, kus on kuum ja niiske. Kui maakera kliima kuumeneb, on Soome jahe õhk veelgi rohkem hinnas.

Jaheda ilma reklaamimine on teinekord aga keeruline, eriti neile, kes peavad liigse kuumuse käes kannatama. Kui lakkamatu vihmasaju üle kurta, võib see väga morniks muuta need, kes peavad pika põuda taluma.

Tagasi üles