Kriss Sooniku pesuäri läheb ülesmäge

Kristi Malmberg
, majandustoimetuse juht
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Moelooja Kriss Soonik-Käärmann.
Moelooja Kriss Soonik-Käärmann. Foto: Jaanus Lensment

Kriss Soonik-Käärmanni ettevõte Kinoos Invest OÜ on värske majandusaasta aruande järgi kasvatanud mullu korralikult nii käivet kui kasumit.

Kelmikat pesu tegeva firma käive kasvas 27 protsenti 228 000 euroni. Kasumit teenis ettevõte samal ajal  38 000 eurot, mis on lausa 151-protsendine kasv tunamullusega võrreldes. Kasv on seda märkimisväärsem, et 2014. aastal teenis ettevõte kasumit veidi üle 8000 euro ja 2013. aastal vaid 6000 eurot.

Majandusaasta aruande järgi on firma põhitegevuseks jätkuvalt Eesti esimese luksuspesu ning sohvariiete brändi Kriss Soonik disain ja turustamine. Ka mullu oli kõige edukamaks välisturuks Jaapan. Üldine müügikäive kasvas võrreldes eelnevate aastatega ning firma teenis kasumit.

Sooniku 2017. aasta tegevus keskendub endiselt ekspordile ning peamiselt Jaapani turule. Plaanis on kasvatada otsemüüki kliendile erinevate pop-up poodide ja müügiürituste kaudu. Samuti on plaan laiendada naiste ülerõivaste kollektsiooni. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles